تبلیغات
وبلاگ تخصصی مهندسی خودرو و برق خودرو - سیستم های فرمان هیدرولیکی و نحوه کارکرد انواع آن
وبلاگ تخصصی مهندسی خودرو و برق خودرو

سیستم های فرمان هیدرولیکی و نحوه کارکرد انواع آن

جمعه 28 اسفند 1388  ساعت: 09:38 ق.ظ

1.تعداد دفعات روشن و خاموش شدن موتور:

در صورتی که موتور سرد باشد بخار آب میعان شده واز کنار رینگ های پیستون به داخل کارتل نفوذ می کندوترکیب آب با روغن موتور باعث زنگ زدگی و خوردگی شود و ضمنا موجب فساد روغن موتورهم می شود.

2.کیفیت سوخت:

میزان وجود گوگرد در سوخت اهمیت بسیار زیادی در عمر روغن موتور دارد و گوگرد زیاد موجب اسیدی شدن روغن می شود ودر کل موجب کاهش عمر موتور می شود.

3. دمای محیط:

در هوای سرد مدتی طول می کشد تا موتور گرم شود ودراین مدت بخارهای آب به صورت قطرات آب در آمده ودرروغن موتور نفوذ می کند اما در هوای گرم موتور به سرعت داغ شده واین فرصت رو به آب نمی دهد.

4. شرایط موتور:

هرچقدر که موتور فرسوده باشد فاصله بین سیلندرو رینگ و پیستون بیشتر بوده گازهای حاصل از احتراق بیشتر به داخل کارتل نفوذ کرده و روغن موتور زودتر از بین میرود.

5.توقف طولانی مدت:

این امر موجب می شود روغن ساکن طی مدتی با آب ودیگر مواد ترکیب شده و ترکیبات کمپلکس می سازد و دیگر قابل مصرف نخواهد بود. 



نوشته شده توسط:مهندس سعید ابوالحسنی

ویرایش:سه شنبه 3 فروردین 138906:47 ب.ظ

آرشیو

آخرین پستها

نویسندگان

لینکدونی

نظرسنجی

  • نظرتان درباره وبلاگ چیست





آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

جستجو